Номенклатура на делата

Н О М Е Н К Л А Т У Р А    Н А   Д Е Л А Т А

 

 СЪС СРОКОВЕТЕ НА СЪХРАНЕНИЕТО ИМ

НА ОБЩИНА МОМЧИЛГРАД

 

2024 г.

 КЛАСИФИКАЦИОННА СХЕМА

Индекс

Наименование на раздела по номенклатура

Страница

ОбС

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ

7

РД

РЪКОВОДНА ДЕЙНОСТ

7-8

ККН

КМЕТОВЕ И КМЕТСКИ НАМЕСТНИЦИ

8-9

ВО

ВЪТРЕШЕН ОДИТ

9

ФК

ФИНАНСОВИ КОНТРОЛЬОРИ

9

ЕПП

ЕВРОПЕЙСКИ ПРОЕКТИ И ПРОГРАМИ

10

ОП

ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ

10

ПО

ПРАВНО  ОБСЛУЖВАНЕ

11

 

АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА – ГРАЖДАНСКО СЪСТОЯНИЕ И  ЕСГРАОН

11

ГРАО

ГРАЖДАНСКА РЕГИСТРАЦИЯ И АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ

11-12

ЧР

Човешки ресурси

12-13

УА

 Учрежденски архив

13

АИО

АДМИНИСТРАТИВНО ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

13-14

ДЛ

Деловодство

14-15

 

 

ОРГАНИЗАЦИОННО АДМИНИСТРАТИВНА ДЕЙНОСТ

15-19

ФСД

 

ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДНА ДЕЙНОСТ, НАЕМИ И БЮДЖЕТ

19-20

МДТ

МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ

20-21

 

УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА, СТРОИТЕЛСТВО И ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ

21

УТ

Устройство на територията

21-22

САД

Строителство и архитектурна дейност

22-23

ОС

Общинска собственост

23

 

СТОПАНСКА И ИКОНОМИЧЕСКА ПОЛИТИКА И ОБЩИНСКИ ГОРИ

23

СГ

Стопанисване на горите

23-24

ТР

Транспорт

24

 

ОБРАЗОВАНИЕ, КУЛТУРА, СПОРТ И МЛАДЕЖКИ ДЕЙНОСТИ

24

ОБР

Образование

24-25

К

Култура

25

МД

Младежки дейности

25

Т

Туризъм

25-26

 

СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА

26

ЗСД

Здравеопазване и социални дейности

26

З

Заетост

26-27

 

ЕКОЛОГИЯ И ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА

 

27

ОСВ

Опазване на околната среда и водите

27-28

ОМП

 

ОТБРАНИТЕЛНО-МОБИЛИЗАЦИОННА ПОДГОТОВКА

 

28

ПЗ

ПРОТИВОПОЖАРНА ЗАЩИТА

 

28-29

ЗБУТ

ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД

29-30

МК

 

 

 

МЕСТНА КОМИСИЯ ЗА БОРБА СРЕЩУ ПРОТИВООБЩЕСТВЕНИТЕ ПРОЯВИ НА  МАЛОЛЕТНИ И НЕПЪЛНОЛЕТНИ  /МКБППМН/

 

 

30-31

У К А З А Н И Е

 

ЗА ПРИЛАГАНЕ НА НОМЕНКЛАТУРАТА НА ДЕЛАТА

НА  ОБЩИНА  МОМЧИЛГРАД   СЪС   СРОКОВЕТЕ   НА

СЪХРАНЕНИЕТО ИМ

І. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

            Документите, създавани от дейността на Община Момчилград имат  научно, историческо, практическо  и справочно значение, поради което е необходимо да се класират и съхраняват в дела, съгласно изискванията на Закона за Националния архивен фонд (ДВ, бр. 57 от 2007 г. изм. ДВ, бр. 15 от 22 февруари 2022 г.) и Наредба за реда за организирането, обработването, експертизата, съхраняването и използването на документите в учрежденските архиви на държавните и общинските институции (Обн. ДВ, бр. 28 от 02.04.2024 г.) и др.

            Номенклатурата на делата на Община Момчилград е задължителна за всички структурни звена в Общината. С нея се създава правилна организация на документите и тя служи за методическо пособие при експертизата на ценността им в текущото деловодство и учрежденския архив.

            Настоящата номенклатура е актуализация на действащата от 2012 г. индивидуална номенклатура на делата на Община Момчилград. Направено е допълнително проучване, като са включени предложенията на всички структурни звена. Номенклатурата е съобразена с функционалните характеристики на звената в администрацията.

ІІ.  ОРГАНИЗАЦИЯ НА ДЕЛАТА В НОМЕНКЛАТУРАТА И

СРОКОВЕ ЗА ЗАПАЗВАНЕТО ИМ

            Класификационната схема на номенклатурата е изградена на основата на функционален принцип. Делата са разпределени по раздели, оформени в зависимост от дейностите на структурните звена.

      По отношение на сроковете на съхранение делата биват:

            1. За постоянно запазване – делата с постоянно научно-историческо или практическо значение, които са означени със срок за запазване “П” (постоянен);

            2. За временно запазване, както следва:

- с временен срок за запазване и знак “ЕК” (Експертна комисия) -делата, към които е възможно да бъдат отнесени документи с важно научно-историческо значение, подлежащи на постоянно запазване. Тези дела, след изтичане на определените в номенклатурата срокове, подлежат на преглед от Експертната комисия с цел окончателно да се определи ценността на включените в тях документи;

- за дългосрочно запазване – делата с документи, които имат дълговременно практическо значение за функциите на учреждението, за трудово-правните отношения на работниците и служителите и други. Същите са означени със срок за запазване 20; 50; 130 г.;

- за краткосрочно запазване – делата, които имат само временно, оперативно-справочно значение. Те са означени с временни срокове за запазване – 1, 3, 5, 10 г.

            3. За документите на нови технически носители важат сроковете на съхранение на съответните видове документи на книжна основа.

            В графа “Забележка” се вписват бележки за: местонахождение на делата; имената на служителите, отговорни за формирането им; броя на заведените томове и предадените дела в архива на учреждението или в други учреждения за продължаване на воденето им и други.

            Община Момчилград не може да унищожава документи без писмено разрешение от отдел „Държавен архив” –Кърджали към Д „РДА” - Пловдив.

ІІІ. НАЧИН ЗА ПРИЛАГАНЕ НА НОМЕНКЛАТУРАТА

            Председателят на ПДЕК осигурява внедряването на утвърдената  номенклатура на делата и осъществява контрол по прилагането й.

            В началото на всяка година в деловодството и по направление се разкриват толкова дела, колкото са посочени в номенклатурата. Всяко дело следва да носи съответния индекс, който е получило в номенклатурата и съответния срок за съхранение.

            Документите, създавани и получавани в резултат на дейността на Община Момчилград се запазват при специалистите, работещи с тях. След приключване на работа, специалистите поставят върху тях съответния индекс от номенклатурата на делата и ги предават в деловодството за текущо запазване.

            Всички документи, групирани в дела, се  предават  в  архива на учреждението след приключването им в деловодството или в структурните звена, но не по-късно от 30 юни следващата година. Предаването се извършва по опис за делата, подлежащи  на  постоянно  съхранение  и тези с бележка “ЕК”. Останалите дела се предават по номенклатура. Заедно с приключените дела в архива на учреждението се предават и регистрационно-контролните карти на документите за попълване на справочния апарат на архива.

            Постоянно действащата експертна комисия на Община Момчилград следи за правилното прилагане на номенклатурата на делата. Методическото ръководство и контролът по прилагане на номенклатурата се осъществява от отдел „Държавен архив”- Кърджали („ДА” - Кърджали).

           

ІV. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ БЕЛЕЖКИ

            Номенклатурата на делата на Община Момчилград е задължителна за всички структурни звена в учреждението.

            Не се допуска унищожаване на архивни документи без писмено разрешение от страна на отдел „Държавен архив”- Кърджали. Служителите, виновни за незаконно унищожаване или повреждане на документи, се подвеждат под отговорност по чл. 98, ал. 2 и 3 от ЗНАФ (ДВ, бр. 57/2007г. изм. ДВ, бр. 15 от 22 февруари 2022 г.)

            Актуализираната номенклатура на делата на Община Момчилград влиза в сила от 17.01. 2025 година.

ИЗПОЛЗВАНИ СЪКРАЩЕНИЯ:

АИО                 Административно информационно обслужване

ВОД                 Временна организация на движението

ДА                    Държавен Архив

ЕГН                  Единен граждански номер

ЕК                    Експертна комисия

ЕСГРАОН       Единна система за гражданска регистрация и административно обслужване на

                          населението

ПДЕК               Постоянно действаща експертна комисия

ЗБППМН         Закон за борба с противообществените прояви на малолетните и

  непълнолетните

ЗГР                   Закон за гражданската регистрация

ЗДСл                Закон за държавния служител

ЗЗКИ                Закон за защита на класифицираната информация

ЗКИР                Закон за кадастъра и имотния регистър

ЗЗЛПСПОИН  Закон за защита

ЗМДТ               Закон за местните данъци и такси

ЗНАФ              Закон за националния архивен фонд

ЗОП                  Закон за обществените поръчки

ЗСПЗЗ              Закон за собствеността и ползването на земеделските земи

ЗУТ                   Закон за устройство на територията

КТ                     Кодекс на труда

КК                    Консултативни кабинети

ЛРК                  Личен регистрационен картон

МКБППМН     Местна комисия за борба с противообществените прояви на малолетни и

  непълнолетни

НПО                 Неправителствена организация

НАП                 Национална агенция по приходите

НДОХ              Наказателно дело от общ характер

НОИ                 Национален осигурителен институт

ОИК                 Общинска избирателна комисия

ОЕСУТ            Общински експертен съвет по устройство на територията

ОДБХ               Областна дирекция по безопасност на храните

ПУП                 Подробен устройствен план

РИК                  Районна избирателна комисия

САД                  Строителство и архитектурна дейност

СИК                 Секционна избирателна комисия

СТМ                 Служба по трудова медицина                 

ТЗ ГРАО        Териториално звено „Гражданска регистрация и административно

 обслужване“

ТП                  Териториално поделение

УТ                    Устройство на територията

ЦИК               Централна избирателна комисия

ЦКБППМН   Централна комисия за борба срещу противообществените прояви но

 малолетни и непълнолетни

ЦНСТПЛУИ Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена

 изостаналост

ЦОП               Център за обществена подкрепа

Индекс

Наименование на делото

Срок за

запазване

Забележка

 

1

2

3

4

 
 

ОбС - Общински съвет

     

ОбС-01

Протоколи от заседания на Общински съвет и материали към тях; докладни записки, предложения, отчети, решения, становища на постоянните комисии.

П

   

ОбС-02

Правилници и наредби, програми, стратегии, планове, приети от Общински съвет.

П

   

ОбС-03

Присъствени справки за общинските съветници на заседанията на Общинския съвет.

5 г.

   

ОбС-04

Клетвени листове на общинските съветници, кмета на общината и кметовете на кметства.

П

   

ОбС-05

Протоколи от заседания на Постоянните комисии и материали към тях.

П

   

ОбС-06

Кореспонденция на председателя на Общински съвет и на постоянните комисии.

5 ЕК

   

ОбС-07

Декларации на общински съветници, кмет на общината и кметовете на кметства по Закона за противодействие на корупцията

10 ЕК

   

ОбС-08

Регистри на декларациите, съгласно Закона за противодействие на корупцията.

10 ЕК

След

приключване

 
 

РД - Ръководна дейност

     

РД-01

Нормативни документи, постановления, решения и разпореждания на МС и други висшестоящи органи, засягащи пряко дейността на Общината.

П

   

РД-02

Кореспонденция с Народното събрание. Президентството. Министерски съвет, министерства, областен управител и др.

5 ЕК

   

РД-03

Международна дейност – кореспонденция

5 ЕК

   

РД-04

Вътрешни правила за предоставяне на електронни услуги

П

   

РД-05

Вътрешни правила за обмен на документи чрез СЕОС

П

   

РД-06

Системата за финансово управление и контрол в община Момчилград

П

   

РД-07

Вътрешни правила за подаване и разглеждане на сигнали по ЗЗЛПСПОИН

П

   

РД-08

Вътрешни правила за управление на цикъла на обществените поръчки в община Момчилград

П

   

РД-09

Вътрешни правила за организация на административното обслужване.

П

   

РД-10

Харта на клиента и стандарти на обслужване в общинска администрация – Момчилград

П

   

РД-11

Вътрешни правила за приемане, издаване и съхраняване на електронни документи

П

   

РД-12

Вътрешни правила за защита на личните данни

П

   

РД-13

Антикорупционни процедури

П

   

РД-14

Вътрешни правила за предоставяне на достъп до обществена информация в община Момчилград в изпълнение на Закона за достъп до обществена информация.

П

   

РД-15

Структура на общинската администрация

П

   

РД-16

Устройствен правилник на Общинската администрация

П

   

РД-17

Правилник за вътрешния трудов ред.

П

   

РД-18

Етичен кодекс на служителите в общинската администрация

П

   

РД-19

Заповеди на кмета

П

   

РД-20

Трудови договори

50

   

РД-21

Допълнителни споразумения към трудови договори  

10

   

РД-22

Освобождаване по трудово правоотношение

50

   

РД-23

Заповеди за отпуски по трудови правоотношения

5

   

РД-24

Общи заповеди на кмета по трудово правоотношение

5

   

РД-25

Назначаване по служебно правоотношение

5  ЕК

   

РД-26

Отпуски по служебно правоотнощение

П

   

РД-27

Освобождаване по служебно правоотношение

П

   

РД-28

Годишни цели и отчети на администрацията

10 ЕК

   

РД-29

Общи по служебно правоотношение – заповеди

3 г.

   

РД-30

Пълномощни за управление на служебни автомобили

1 г.

   
 

ККН - Кметове и кметски наместници

     

ККН-01

Списък с имена и данни за кметовете на кметства и кметските наместници - по мандати.

П

   

ККН-02

Годишни отчети за дейността на кметовете на кметства и кметските наместници в Община Момчилград през съответната календарна година.

П

   

ККН-03

Досиета с входяща кореспонденция на кметовете на кметства и кметските наместници

5 ЕК

   

ККН-04

Заповеди на кмета на общината, свързани с дейността на кметовете на кметства и кметските наместници.

20 ЕК

   

ККН-05

Писма на кмета на общината до кметовете на кметства и кметските наместници.

5 ЕК

   

ККН-06

Справки, свързани с дейността на кметствата и кметските наместници.

5 ЕК

   

ККН-07

Справки, свързани с населените места в общината.

5 ЕК

   

ККН-08

Справки за предоставените административни услуги на населението и бизнеса и събраните и отчетени суми през календарната година от кметовете на кметства и кметските наместници.

5

   

ККН-09

Преписки, образувани от жалби срещу кметове на кметства и кметски наместници.

5 ЕК

   

ККН-10

Протоколи и материали към тях за проведен Ден на кмета и кметския наместник.

20 ЕК

   

ККН-11

Номенклатура на делата със срокове за съхраняване на кметствата и кметските наместници в община Момчилград

20  ЕК

   

ККН-12

Годишни описи на формираните дела с документи през календарната година от кметовете на кметства и кметските наместници.

20  ЕК

   

ККН-13

Работни описи на ценните общо административни документи, съхранявани от кметствата и кметските наместници.

П

   

ККН-14

Актове за унищожаване на неценни документи с изтекъл срок на съхранение.

П

   

ККН-15

Протоколи от извършени проверки и оказана помощ на място на кметовете на кметства и кметските наместници.

20 ЕК

   

ККН-16

Приемо-предавателни протоколи във връзка с извършени персонални промени на кметове на кметства и кметски наместници.

20 ЕК

   

ККН-17

Протоколи от проведени обши събрания на населението, заседания на кметски н обществени съвети в кметствата н населените места на общината.

П

   

ККН-18

Докладни записки, решения на общинския съвет и други материали, свързани с административно-териториални промени. съгласно Закона за административно- териториалното устройство на Република България.

П

   

ККН-19

Докладни записки, регистри, подписки н други материали, свързани с провеждането на допитване до населението съгласно Закона за пряко участие на гражданите в държавната власт и местното самоуправление.

П

   
 

ВО - Вътрешен одит

     

BO-O1

Статут на звено за вътрешен ОДИТ

П

   

BO-02

Тригодишен стратегически план за дейността по вътрешен одит.

10 ЕК

   

BO-03

Годишен стратегически план за дейността по вътрешен одит

П

   

BO-04

Вътрешни правила за организация на работния процес на звено „Вътрешен одит“

5 ЕК

   

BO-05

Вътрешни правила за документиране и архивиране, достъп и ползване на документацията по одитните ангажименти от вътрешни одитори и трети лица

5 ЕК

   

BO-06

Годишна програма за професионално обучение и развитие на вътрешните одитори

5 ЕК

   

BO-07

Програма за осигуряване и подобряване качеството на одитната дейност на звено за вътрешен одит при Община Момчилград

10 ЕК

   

BO-08

Годишен доклад за дейността по вътрешен одит на звено „Вътрешен одит“

П

   

BO-09

Доклади от извършените одитни ангажименти с досие на одитирания обект, с приложени нормативни, финансови и други документи

10 ЕК

   
 

ФК - Финансови контрольори

     

ФК-1

Регистър на финансовия контрольор

10

След попълване

 
 

ЕПП - Европейски програми и проекти

     

                   ЕПП-01

Кореспонденция, входяща, изходяща поща  включително писма за подкрепа, референции, справки и други от дейността.

5 ЕК

   

      ЕПП-02

Досиета на реализираните проекти, финансирани от Европейския съюз

П

   

ЕПП-03

Проекти, отчети, информации, предложения, справки, разработки и др. материали, към национални и/или европейски фондове и програми и др.

10 ЕК

   

ЕПП-04

Писма, отчети, програми, договори, обръщения, поздравления и др., свързани с международната дейност на Община Момчилград

10 ЕК

   

ЕПП-05

Изложения, доклади, предложения, кореспонденция и др. от провежданите национални и международни конференции, срещи, кръгли маси и семинари.

10 ЕК

   

ЕПП-06

Програма за развитие на туризма, съгласно Закона за туризма.

П

   

ЕПП-07

Брошури, фотоси, видеофилми и други рекламни материали, отнасящи се до туристически обекти в общината.

П

   

ЕПП-08

Дела за попечителство и настойничество - отчет на настойника, удостоверение за настойничество и кореспонденция

5

След

прекратяване на делото

 
 

ОП - Обществени поръчки

     

ОП-01

Регистър на предварителните обявления

5 ЕК

   

ОП-02

Регистър на решенията на кмета на общината по ЗОП.

П

На хартиен и електронен носител

 

ОП-03

Регистър на публичните покани

10 ЕК

   

ОП-04

Досиета на обществените поръчки

5

След приключване

на договора

 

ОП-05

Изпратена информация до Агенцията по обществени поръчки

10 ЕК

   

ОП-06

Годишни отчети за изпълнени малки обществени поръчки по реда на чл.2 от НВМОП

П

   

ОП-07

Годишни статистически отчети

П

   

ОП-08

Вътрешни правила за провеждане на процедури по възлагане на обществени поръчки от Кмета на община Момчилград.

5

След отмяна

 

ОП-09

Обща кореспонденция – входяща, изходяща

5 ЕК

   

ПО

ПО - Правно обслужване

 

Няма

 

ПО-01

Досиета на граждански дела

10

След приключване на делото

 

ПО-02

Досиета на административни дела

10

След приключване на делото

 

ПО-03

Досиета на административно-наказателни дела

10

След приключване на делото

 

ПО-04

Досиета по изпълнителни дела

10

След приключване на делото

 

ПO-05

Досиета на дела за смяна на имена, за издаване на акт за смърт и други.

10

След приключване на делото

 

ПO-06

Регистър на делата

10

След попълване може да е в електронен формат

 

ПO-07

Регистър „Договори по обществени поръчки“

10

След попълване може да е в електронен формат

 

ПО-08

Регистър „Граждански договори“

10

След попълване може да е в електронен формат

 

ПО-09

Преписки и кореспонденция с институции, организации, фирми и граждани по правни въпроси

10

   

ПО-10

Запори и съобщения

3

След събиране на задължението, но не повече от

 

ПО-11

Декларации по чл. 35, ал. 1 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобито имущество

5

След прекратяване на

правоотношението

 

ПО-12

Регистър на декларации по чл. 35, ал. 1

10

   

ПО-13

Преписки по Закона за достъп до обществена информация

5

   

ПО-14

Докладни и становища по правни въпроси

5ЕК

   

ПО-15

Кореспонденция по договори /сключване на договори, изпълнение, отговорност и др./

5 ЕК

След изтичане на договора, ако няма правни спорове

 

ПО-16

Съдебни решения, постановени по НДОХ за наложени наказания-обществено порицание

3

   

ПО-17

Обявления на частни съдебни изпълнители и НАП за публична продан или продажба на имущество

3

   
 

АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ФИЗИЧЕСКИ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА – ГРАЖДАНСКО СЪСТОЯНИЕ И  ЕСГРАОН

     
 

ГРАО - ГРАЖДАНСКА РЕГИСТРАЦИЯ И АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ

     

ГРАО-01

Нормативни документи, регламентиращи дейността по ЕСГРАОН

П

   

ГРАО-02

Таблици, сведения и др. от ТЗ ГРАО

3

   

ГРАО-03

Семейни регистри

130

След изтичане на срока в ДА

 

ГРАО-04

Регистри за гражданско състояние на населението, раждане, брак и смърт, и азбучни указатели към тях

130

След изтичане на срока - в ДА

 

ГРАО-05

Регистри на населението - лични регистрационни картони

130

След изтичане на срока в ДА

 

ГРАО-06

Регистър /ЛРК/ на чужденците с постоянно и продължително пребиваване

130

След изтичане на срока - в ДА

 

ГРАО-07

Регистър /ЛРК/ на починалите жители

130

След изтичане на срока - в ДА

 

ГРАО-08

Съобщения за раждане, смърт и съдебни решения за промени в актовете по гражданско състояние

130

Към регистри на актовете по гражданско състояние

 

ГРАО-09

Съобщения за консервиране на акт за раждане на осиновено дете

130

Към акт за раждане

 

ГРАО-10

Заявления на граждани за постоянен адрес

5  ЕК

В общината

 

ГРАО-11

Адресни карти за настоящ адрес

5  ЕК

В общината

 

ГРАО-12

Дневник за постоянен адрес

50

След

приключване

 

ГРАО-13

Дневник за настоящ адрес

50

След

приключване

 

ГРАО-14

Преписки по признаване на чужди съдебни решения или актове по гражданско състояние, съставени в чужбина

130

Към актовете по гражданско състояние

 

ГРАО-15

Актуализационни известия за промяна на данните на лицата, имащи постоянен адрес в община Момчилград

1

кметства

 

ГРАО-16

Декларации за припознаване на дете

130

Към актовете за раждане

 

ГРАО-17

Декларации за сключване на граждански брак

130

Към Акта за брак

 

ГРАО-18

Искане за ЕГН даване и промяна/

130

Към актовете по гражданско състояние

 

ГРАО-19

Искане за верен ЕГН

130

   

ГРАО-20

Удостоверение за верен ЕГН

130

Към актовете по гражданско състояние

 

ГРАО-21

Удостоверения за наследници и преписки за откази за издаване на удостоверения за наследници.

5

   

ГРАО-22

Регистър на учредените настойнически и попечителски съвети

П

Само в електронен формат

 

ГРАО-23

Заявления и Решения за промяна на име по чл.19 и чл.19а от Закона за гражданска регистрация

П

При служителите

В отдела

 

ГРАО-24

Преписки за установяване на българско гражданство

П

При служителите

В отдела

 
 

ЧР -  ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ

     

ЧР-01

Вътрешни правила за управление на човешките ресурси

П

   

ЧР-02

Вътрешни правила за подбор, назначаване и преназначаване на служители

П

   

ЧР-03

Вътрешни правила за работната заплата в община Момчилград

5

След промяната

 

ЧР-04

Щатни разписания (длъжностни н поименни) на Общинска администрация и звената към нея

П

   

ЧР-05

Досиета на служители по служебни правоотношения

10 ЕК

След прекратяване на правоотношенията

 

ЧР-06

Досиета на служители по трудови правоотношения

5 ЕК

След прекратяване на правоотношенията

 

ЧР-07

Конкурсна документация от проведени конкурси за заемане на длъжности в администрацията

П

   

ЧР-08

Дневник за издаване на трудова книжа

50

Остава в общината

 

ЧР-09

Дневник за издаване на служебна книжка по Закона за държавните служители

50

Остава в общината

 

ЧР-10

Дневник за съхраняване на служебни книжки по Закона за държавните служители

50

Остава в общината

 

ЧР-11

Длъжностни характеристики

1

След отмяна

 

ЧР-12

Работни планове и оценки на индивидуалното трудово изпълнение на служителите в държавната администрация

5

   

ЧР-13

Годишни планове за общо и специализирано обучение на служителите в администрацията.

5

   

ЧР-14

Регистрационен дневник по Закона за държавните служители

50

Остава в общината

 

ЧР-15

Удостоверения за пенсиониране – УП-2, УП-3

5

   

ЧР-16

Удостоверения за трудов стаж по Национални програми за текущата година

????

   

ЧР-17

Удостоверения за доход за текущата година

????

   

ЧР-18

Годишни статистически отчети за наетите лица, отработеното време, средствата за работна заплата и други разходи на труд

10 ЕК

   

ЧР-19

Тримесечни статистически отчети за наетите лица, отработеното време, средствата за работна заплата и други разходи на труд

3

   

ЧР-20

Регистър на декларациите по чл.12  от  ЗПУКИ

10 ЕК

   

ЧР-21

Обща кореспонденция-входящи, изходящи

5 ЕК

   
 

УА – УЧРЕЖДЕНСКИ АРХИВ

     

УА-01

Регистър на постъпленията в учрежденския архив

П

В учрежденския архив

 

У А-02

Заповеди на кмета на общината за определяне и промени в състава на Постоянно действащата експертна комисия

20ЕК

   

У А-03

Приемателно-предавателни протоколи и списъци на приетите документи в учрежденския архив

П

След експертиза на включените в тях документи

 

УА-04

Протоколи на експертни комисии с приложени описи, исторически справки, констативни протоколи от проверки от органите за управление на НАФ

П

Съхранява се в организацията

 

УА-05

Дневник за ползване на документи в учрежденския архив

П

   

УА-06

Актове за унищожаване на неценни документи с изтекъл срок на съхранение

П

В учрежденския архив

 

УА-07

Кореспонденция по въпроси на документооборота, експертизата и съхраняването на документите

10 ЕК

   

УА-08

Номенклатура на делата със срокове за съхранението им

20

След отмяна

 
 

АИО - Административно и информационно обслужване

 

Няма

 

АИО-01

Отчети за дейността на отдел ГРАО и ОМП през предходната година

5  ЕК

   

АИО-02

Заявки (за строителни, канцеларски материали и компютърни консумативи)

5

   

АИО-03

Заявки за публикуване на материали на интернет страницата на общината.

5

   

АИО-04

Докладни записки, предложения, становища, касаещи административно и информационното обслужване

5

   

АИО-05

Декларации за поверителност

3

   

АИО-06

Кореспонденция във връзка с образувани проверки и досъдебни производства

5

   

АИО-07

Становища, отговори на заявления, искания, жалби и запитвания от граждани и институции, както и откази за издаване на административни услуги

5

   

АИО-08

Заявки за печатите на общината, кметствата и населените места на територията на община Момчилград

5

   

АИО-09

Протоколи, приемо - предавателни протоколи, относно печатите на общината, кметствата и населените места на територията на община Момчилград

П

Остават в общината

 

АИО-10

Регистър на печатите и щемпелите на Общинска администрация - Момчилград Регистър на печатите и щемпелите на кметствата и населените места на територията на община Момчилград

П

Остава в общината

 

АИО-11

Искане за издаване на удостоверение за електронен подпис на служител от община Момчилград

10

   

АИО-12

Регистър на издадените удостоверения за електронни подписи на служители на община Момчилград

П

Остава в общината

/електронен формат/

 

АИО-13

Договори, касаещи дейността на административно и информационното обслужване, в т.ч. споразумения, договори за ученически практики, мобилни и фиксирани услуги на Община Момчилград и други документи (описи, протоколи, разписки и др.)

10

след изтичане на договора

 

АИО-14

Досиета на автомобилите, собственост на община Момчилград (застраховки, свидетелства за регистрация, справки оценки и др. )

3 ЕК

До бракуване или

прекратяване на регистрацията

 

АИО-15

Графици (за посещение на сградата в извънработно време, почивни и празнични дни. за отговорно дежурство през есенно-зимния период, Деловодството в Общинска администрация – Момчилград, за посещение по населените места за обслужване от дирекция „Бюро по труда н др.) за текущата година

1

   

АИО-16

Протоколи, анкетни карти, работни карти, списъци, справки, описи и др.

5  ЕК

   

АИО-17

Годишен доклад за състоянието на администрацията и Доклад за самооценка на административно обслужване на община Момчилград към Министерски съвет

П

   

АИО-18

Интегрирана система за управление на община Момчилград и Системата за зашита на личните данни

П

Остава в общината

 

АИО-19

Заявки, искания, жалби, възражения, уведомления, декларации и др. свързани със Системата за зашита на личните данни и Регламента за зашита на личните данни

5

   
 

ДЛ- Деловодство

     

ДЛ-01

Кореспонденция c институции, общини, кметства, населени места, граждани и др. за текущата година

5  ЕК

   

ДЛ-02

Искане за ползване на гробно място за текущата година

П

Остават в общината

 

ДЛ-03

Кореспонденция между дирекциите и отделите в Общинска администрация - Момчилград за текущата година

5 ЕК

   

ДЛ-04

Служебни бележки за текущата година

3

   

ДЛ-05

Общи удостоверения, служебни удостоверения, декларации, пълномощни, референции, (удостоверение за добро изпълнение), уведомления, становища, характеристики, потвърждения, протоколи, уверения, препоръки, съобщения, съгласие, разрешения, служебни справки, спецификации, препис - извлечения от трудови книжки и др. за текущата година

5  ЕК

   

ДЛ-06

Заявления за предоставяне на електронни услуги на физически/юридически лица

5  ЕК

   

ДЛ-07

Кореспонденция по изпълнение на одобрени проекти на общината

10

   

ДЛ-8

Входящ/ изходящ дневник

5

След приключване

 

ДЛ-9

Бланки за записване за приемен ден при кмет, зам. кмет и секретар

1

   
 

ОРГАНИЗАЦИОННО

АДМИНИСТРАТИВНА ДЕЙНОСТ

ИЗ – ИЗБОРНИ ДОКУМЕНТИ

     

ИЗ-01

Укази на президента на Републиката, Решения на НС и др. документи по насрочване на избори и утвърждаване на изборни книжа.

П

след произвеждане на следващите избори

 

ИЗ-02

Указания, инструкции и решения на ЦИК по подготовката, провеждането и обявяването на резултатите от избори:

за президент и вицепрезидент

за Европейски парламент

парламентарни избори

за избор на кмет на община, кметове на кметства и общински съветници

       5 ЕК

5 ЕК

4 ЕК

4 ЕК

До 6 месеца

след следващи

избори

 

ИЗ -03

Решения на ЦИК за състава на РИК в областта и сведения за членовете й

П

   

ИЗ-04

Протоколи и материали за дейността на ОИК  и РИК

П

   

ИЗ-05

Протоколи, материали, избирателни списъци  и  др. от проведени избори за избиране на:

Общински съветници и кметове;

Народни представители;

Президент и вицепрезидет на Републиката

Членове на Европейския парламент от Република България

   П  

До следващите избори

 

ИЗ-06

Бюлетини - по един екземпляр от проведени избори за избиране на:

Общински съветници и кметове;

Народни представители;

Президент и вицепрезидет на Републиката

Членове на Европейския парламент от Република България

П

   

ИЗ-07

Протоколи и материали към тях от проведени консултации с политическите партии от проведени избори за избиране на:

Общински съветници и кметове;

Народни представители;

Президент и вицепрезидет на Републиката

Членове на Европейския парламент от Република България

П

   

ИЗ-08

Докладни записки, жалби и сигнали за установени административни нарушения при подготовката и провеждането на избори:

- Общински съветници и кметове

- за президент и вицепрезидент

- за Европейски парламент

- парламентарни избори

4 ЕК

5 ЕК

5 ЕК

4 ЕК

   

ИЗ-09

Кореспонденция с политически партии и организации.

5 ЕК

   

ИЗ-10

Протоколи и материали от проведени референдуми.

П

   

ИЗ-11

Списък на регистрираните партии и коалиции от партии, изпратен от ЦИК до ОИК след приключване на регистрацията и информация за извършените промени в състава и наименованията на коалициите от партии по реда на чл. 92, ал. 4 и 5 от ИК

4 ЕК

5 ЕК за президентските избори

5 ЕК за

Европейския

Парламент

   

ИЗ-12

Заявление за регистрация в ОИК на партиите, коалициите от партии, регистрирани в ЦИК и на образуваните местни коалиции от партии, които ще участват в изборите за общински съветници и кметове в съответната община – с приложени

1. копие от удостоверението за регистрация на партията или коалицията от партии в ЦИК;

2. решение за образуване на коалицията от партии, подписано от лицата, представляващи партиите;

3. пълномощно на лицата, упълномощени да представляват партията или коалицията от партии пред общинската избирателна комисия, в случаите когато документите се подават от упълномощени лица

4

   

ИЗ-13

Заявление за регистрация в ОИК на местна коалиция от партии, различна от регистрираната в ЦИК за участие в изборите за общински съветници и кметове

4

   

ИЗ-14

Приложения към заявлението за регистрация в ОИК на местна коалиция от партии, различна от регистрираната в ЦИК за участие в изборите за общински съветници и кметове

1. решение за образуване на коалицията от партии с информация кой е упълномощен да я представлява и за кои избори се създава;

2. образец от подписите на лицата, представляващи коалицията от партии;

3. образец от печата на коалицията от партии, ако има такъв;

4. пълномощни на лицата, подписали решението за образуване на коалицията от партии;

5. удостоверение за регистрация по чл. 26, ал. 1, т. 10 от ИК за всяка от участващите в коалицията партии или коалиции от партии;

6. удостоверение за новооткрита банкова сметка на името на една от включените в състава й партии, която ще обслужва само предизборната кампания

4

   

ИЗ-15

Регистър на РИК за регистриране на Инициативни комитети за участие в изборите за народни представители

П

   

ИЗ-16

Регистър на ОИК за участие на партии, коалиции от партии и инициативни комитети в изборите за общински съветници и кметове в съответната община

П

   

ИЗ-17

Кандидатитски листи с кандидати, издигнати от партии и коалиции от партии

П

   

ИЗ-18

Предложение за регистриране в ОИК на кандидатските листи за общински съветници и на кандидатите за кметове от:

- партия или коалиция от партии с приложено решението за издигането и подреждането на в кандидатската листа за общински съветници и за издигането на кандидатите за кметове;

- Инициативния комитет за регистриране на кандидата за кмет.

4

   

ИЗ-19

Приложения към предложенията за регистрация в ОИК на кандидатските листи за общински съветници и на кандидатите за кметове:

1. заявление от всеки кандидат, че е съгласен да бъде регистриран от посочилата го партия, коалиция от партии или инициативен комитет;

2. декларация по образец от кандидата за кмет или общински съветник, че отговаря на условията по чл. 4, ал. 5 или 6;

3. декларация по образец от кандидата, че отговаря на условията по чл. 122, ал. 1, 2, 3 и 4;

4. кандидатът за общински съветник – гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, който не е български гражданин, представя и декларация по образец и удостоверение от компетентните органи на държавата членка, на която е гражданин, че не е лишен от правото да бъде избиран и че на тези органи не им е известно да съществува такова лишаване от права;

5. пълномощно на лицата, упълномощени да представляват партията или коалицията от партии пред общинската избирателна комисия, в случаите, когато документите се подават от упълномощени лица

4

   

ИЗ-20

Регистър на ОИК за регистриране на кандидатските листи за избиране на общински съветници и кандидатите за кметове

П

   

ИЗ-21

Регистър на РИК за регистриране на кандидатските листи на партиите, коалициите от партии и инициативните комитети при избори за народни представители

П

   

ИЗ-22

Удостоверения от ЦИК, РИК и ОИК за регистриране на пред­ложените от партии и коалиции от партии и инициативни комитети кандидати за участие в избори

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

   

ИЗ-23

Удостоверения от ЦИК, РИК и ОИК за регистриран застъпник на кандидатите за участие в избори.

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

   

ИЗ-24

Регистри на застъпниците на кандидатите за участие в избори.

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

   

ИЗ-25

Протоколи за приемане от кметовете на общините и областна администрация на избирателни списъци, бюлетини, печати на секцията и другите изборни книжа на съхранение

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

   

ИЗ-26

Протоколи на СИК за отчитане резултатите от гласуването за:

- избиране на общински съветници;

- избиране на кмет на общината;

- избиране на кмет на кметство, ако се произвежда такъв избор.

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

Срок П за комисиите от гласуване в чужбина

 

ИЗ-27

Чернова на протоколи на СИК за отчитане резултатите от гласуването за:

- избиране на общински съветници;

- избиране на кмет на общината;

- избиране на кмет на кметство, ако се произвежда такъв избор.

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

   

ИЗ-28

Протоколи на ОИК за отчитане на резултатите от гласуването

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

Срок П за първия екземпляр

 

ИЗ-29

Протоколи на РИК за отчитане на резултатите от гласуването

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

Срок П за първия екземпляр

 

ИЗ-30

Разписки и извлечения от протоколи на СИК, ОИК и РИК за отчитане на резултатите от изборите.

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

   

ИЗ-31

Копие от компютърната разпечатка на данните за протокола и решението на РИК (списък на получените протоколи на СИК с кодовете на разписките им и компютърното предложение за протокол и решение на РИК), предоставени от изчислителния пункт

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

   

ИЗ-32

Технически носители с числовите данни от обработката на протоколите на СИК

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

По 2 бр.

 

ИЗ-33

Разписка от ЦИК за проверка на книжата, предадени от РИК и ОИК и протокол за предаването и приемането между представителите на ЦИК и РИК и ОИК

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

   

ИЗ-34

Протоколи и материали към тях от заседания на ЦИК, РИК и ОИК по подготовката, провеждането и обявяването на резултатите от изборите.

П

   

ИЗ-35

Обобщени справки и сведения на РИК и ОИК за броя на гласувалите и подадени гласове по общини и партии

П

   

ИЗ-36

Доклади от наблюдатели относно провеждането на изборите.

4 ЕК

5 ЕК за президентските избори

5 ЕК за

Европейския

Парламент

   

ИЗ-37

Дневници за регистриране оформлението на изборните бюлетини на участващите в изборите.

4

5 за президентските избори

5 за

Европейския

Парламент

   

ИЗ-38

Възражения от политически партии до органите на съда за касиране на избори.

4 ЕК

5 ЕК за президентските избори

5 ЕК за

Европейския

Парламент

   
 

ФСД - Финансово-счетоводна дейност, наеми и бюджет

     

ФСД -01

Годишни бюджети на общината и кметствата, разбити по тримесечия с изменения и допълнения по тях

П

   

ФСД -02

Годишни отчети, сборни годишни отчети, обяснителни записки н приложения на общината и кметствата на самостоятелен бюджет

П

   

ФСД -03

Годишни финансови планове и разчет за капиталови разходи

П

   

ФСД -04

Годишни план-сметки и отчети за средства от Европейския Съюз по източници и по звена

П

   

ФСД -05

Годишни план-сметки и отчети за средства от Европейския Съюз по източници и по звена

П

   

ФСД -06

Протоколи, актове, заповеди, преписки за преоценка на имуществено-материални ценности

5

И одит

 

ФСД -07

Приходни и разходни документи за отчитане движението на стоково-материалните ценности

5

И одит

 

ФСД -08

Банкови ордери, приходни и разходни касови ордери, фактури, складови разписки, искания и др.

5

И одит

 

ФСД -09

Инвентаризационни описи, сравнителни ведомости, актове и др. по инвентаризацията

5

И одит

 

ФСД -10

Счетоводни книги и спомагателни картони за отчитане на всички балансови сметки

5

И одит

 

ФСД -11

Фактури, пътни листове, справки за получено и изразходено гориво, справки за отчитане на пробега на автомобилни гуми

5

И одит

 

ФСД -12

Договори, хонорар-сметки, количествено-стойностни сметки

10

   

ФСД -13

Главни счетоводни книги

10

И одит

 

ФСД -14

Касови книги

5

И одит

 

ФСД -15

Разчетни платежни ведомости за работни заплати, хонорари и др.

50

   

ФСД -16

Авансови отчети

5

И одит

 

ФСД -17

Уведомления към НОИ н НАП

10

   

ФСД -18

Досиета на лица получаващи присъдени издръжки, съгласно Наредбата за изплащане на присъдена издръжка

20

След

приключване на регресния иск

 

ФСД -19

Болнични листа (копия)

5

И одит по ДОО

 

ФСД -20

Дневник за завеждане на болничните

5

След попълване

 

ФСД -21

Одитни доклади

 

След следващ финансов одит

 

ФСД -22

Пътни книжки на автомобилите и месечни отчети за разхода на гориво

5

И одит

 

ФСД -23

Договори за ремонт и протоколи за приемане на работа

5

След приключване и одит

 

ФСД -24

Договори за наеми и услуги

5

След приключване и одит

 

ФСД -25

Кореспонденция с ведомства по финансово-счетоводни въпроси

10 ЕК

   
 

МДТ - Местни данъци и такси

     

МДТ-01

Становища, мнения и отговори по поставени въпроси

5

В отдела

 

МДТ-02

Кореспонденция с външни институции и физически лица

5

В отдела

 

МДТ-03

Докладни записки до ръководството, свързани с дейността на отдела

5 ЕК

В отдела

 

МДТ-04

Регистър за приемане на данъчни декларации по чл. 14 от ЗМДТ

П

Остава в общината

електронен формат

 

МДТ-05

Регистър за приемане на данъчни декларации по чл. 54 от ЗМДТ

П

Остава в общината

електронен формат

 

МДТ-06

Регистър за приемане на данъчни декларации по чл. 61 от ЗМДТ

П

Остава в общината

електронен формат

 

МДТ-07

Декларация за намаление на такса смет или за определяне на такса смет според количеството

5

   

МДТ-08

Декларации за определяне на такса смет според количеството

5

   

МДТ-09

Удостоверение за данъчни оценки на недвижими имоти и земеделски земи

10

   

МДТ-10

Удостоверения за декларирани данни

5

   

МДТ 11

Регистър за движението па административно-наказателното производство

П

Остава в общината

електронен формат

 

МДТ-12

Административно-наказателна преписка

10

   

МДТ-13

Декларация по чл.14 от ЗМДТ за придобито недвижимо имущество

П

Остава в общината

 

МДТ-14

Декларация по чл. 17 от ЗМДТ за придобито недвижимо имущество

П

Остава в общината

 

МДТ-15

Декларация по чл. 54 от ЗМДТ за придобиване на моторни превозни средства

10

   

МДТ-16

Декларация по чл. 61 от ЗМДТ за патентна декларация

10

   

МДТ-17

Декларация по чл. 61 от ЗМДТ за туристически данък

10

   

МДТ-18

Декларация по чл. 61 от ЗМДТ за таксиметров превоз

10

   

МДТ-19

Данък придобиване чл. 49 от ЗМДТ

10

   

МДТ-20

Справка декларация от Закона за туризма чл. 116, ал. 3

10

   

МДТ-21

Удостоверение за наличие и липса на задължение

1

   

МДТ-22

Други данъчни удостоверения (платени данъци, копие на декларации, служебни бележки)

1

   

МДТ-23

Документи, касаещи информация за възстановени суми

10  ЕК

   

МДТ-24

Искане за закриване на партида

10

   

МДТ-25

Удостоверение за платен данък върху превозните средства

1

   

МДТ-26

Платежно нареждане, дневни извлечения, пощенски записи

10

   

МДТ-27

Банкови извлечения

10

   

МДТ-28

Счетоводни справки

10 ЕК

   

МДТ-29

Приходни квитанции

5

   

МДТ-30

Дневни отчети

10

   

МДТ-31

Протоколи за извършени корекции

10

   

МДТ-32

Актове за установяване на задължения по декларации

10

   

МДТ-33

Ревизионен доклад

10 ЕК

   

МДТ-34

Ревизионен акт

10 ЕК

   

МДТ-35

Съставени Актове за установяване на административни нарушения

5

   

МДТ-36

Протокол за погасяване по давност на публични вземания

10

   

МДТ-37

Протокол за извършена проверка

5 ЕК

   

МДТ-38

Изпълнително дело. Документи, съдържащи се в него.

10

   

МДТ-39

Възлагателни писма за предприемане на действия по принудително събиране на задълженията

10

   

МДТ-40

Приемо-предавателни протоколи

10

   

МДТ-41

Разрешения за разсрочване и отсрочване

10

   
 

 УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА, СТРОИТЕЛСТВО И ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ

     
 

УТ- Устройство на територията

     

УТ-01

Нормативни документи, регламентиращи дейността по устройство на територията

П

   

УТ -02

Общ устройствен план

П

Остава в общината

 

УТ -03

Регулационни и кадастрални планове

П

Остават в общината

 

УТ -04

Протоколни и заповедни книги на ЕСУТ за града и селата

П

Остават в общината

 

УТ -05

Преписки по регулационни изменения

П

Остават в общината

 

УТ -06

Преписки по изменения на улични и дворни регулации

П

Остават в общината

 

УТ -07

Молби за издаване на скици

П

Остават в общината

 

УТ -08

Нотариални актове за недвижими имоти

П

Остават в общината

 

УТ -09

Разписни книги

П

Остава в общината

 

УТ -10

Планове за промишлената зона

П

Остават в общината

 

УТ -11

Поземен кадастър

П

Остава в общината

 

УТ -12

Реперни карнети за осовата мрежа

П

Остават в общината

 

УТ -13

Нивелационни планове

П

Остават в общината

 

УТ -14

Актове за нарушения на ЗУТ

10 ЕК

   

УТ -15

Актове за изграждане на  строителни, нивелетни и кадастрални планове

П

Остават в общината

 

УТ -16

Договор за проектиране

10 ЕК

   

УТ -17

Договор за промяна на граници на урегулиран поземлен имот – общ.собственост

П

Остава в общината

 

УТ -18

Преписки за промяна на предназначението на земеделски земи

П

Остават в общината

 

УТ -19

Преписки за отчуждаване на имоти с придружаващата документация

П

Остават в общината

 

УТ -20

Жалби във връзка с регулационни планове

П

Остават в общината

 

УТ -21

Скици по кадастър и регулация

П

Остават в общината

 

УТ-22

Заповеди за ВОД

1

   
 

САД - Строителство и архитектурна дейност

     

САД-01

Нормативни актове, регламентиращи дейността по архитектура и благоустройство

П

Остават в общината

 

САД-02

Договори за строителство и инвеститорски контрол

20ЕК

Остават в общината

 

САД-03

Констативни актове за: разрешаване ползване на строителен обект от ЗУТ; ползване нас строеж по ЗУТ; спиране на незаконно строителство по ЗУТ

П

Остават в общината

 

САД-04

Технически проекти (обяснителни записки, хидравлически, технологически и др.изчисления, чертежи, становища, протоколи и др.)

П

Остават в общината

 

САД-05

Искане за строителство

П

Остават в общината

 

САД-06

Искане за регистриране на строеж, с приложени документи съгласно ЗУТ

П

Остават в общината

 

САД-07

Искане на граждани за регистрация на строеж от четвърта и пета категория

П

Остават в общината

 

САД-08

Молби за определяне на строителни петна и линия на строителство

П

Остават в общината

 

САД-09

Разрешение за строеж

П

Остават в общината

 

САД-10

Молби, сигнали и др. по архитектурно- строителния контрол

П

Остават в общината

 

САД-11

Оферта за участие в проведен търг по ЗОП

10

   

САД-12

Оферта от спечелил участие от търг по ЗОП

10

   

САД-13

Заявления от собственици за започване на производство по узаконяване на строеж, за издаване на акт за узаконяване по ЗУТ

П

Остават в общината

 

САД-14

Досие за проведени конкурси за ремонт на пътни настилки и тротоари

5

След изтичане на гаранционния срок

 

САД-15

Досие на ремонт за детски и учебни заведения, общ.сгради, помещения и инсталации

5 ЕК

След изтичане на гаранционния срок

 

САД-16

Проекто-сметна документация за строителство, преустройство, реставрация и др.

П

Остават в общината

 
 

ОС -Общинска собственост

     

ОС-01

Актове за общинска собственост

П

Остават в общината

 

ОС-02

Главна книга за регистриране на общинските имоти

П

Остават в общината

 

ОС-03

Досиета към актовете за общински имоти с документи по отчуждаване, съдебни решения, заповеди, протоколи

П

Остават в общината

 

ОС-04

Преписки по разпореждане с общински имоти - частна общинска собственост

II

Остават в общината

 

ОС-05-01

Преписки по продажба на общински имоти (без жилища) и документация за провеждане на търгове и конкурси за продажба на общински имоти

П

Остават в общината

 

ОС-05-02

Преписки по продажба на общински жилища

П

Остават в общината

 

ОС-05-03

Преписки по прекратяване на съсобственост между Общината и физически или юридически лица

П

Остават в общината

 

ОС-05-04

Преписки по учредяване право на строеж

П

Остават в общината

 

ОС-05-05

Преписки по учредяване право на ползване

5 ЕК

   

ОС-06

Договори за отдаване под наем на общински имоти. Заповеди, анекси и други към тях, протоколи за приемане и предаване на обектите, като н документация за провеждане ма търгове и конкурси за отдаване под наем на общински имоти

5 г. ЕК

След изтичане на договора

 

ОС-07

Преписки на кандидати за настаняване в общински жилища

5

   

ОС-08

Настанителни заповеди

20 ЕК

   

ОС-09

Картотека на граждани кандидати за настаняване в общински жилища

5 ЕК

   

ОС-10

Преписки на граждани жилищно спестовни вложители

5

след обезщетяване

 
 

СТОПАНСКА И ИКОНОМИЧЕСКА ПОЛИТИКА И ОБЩИНСКИ ГОРИ

     
 

СГ- Стопанисване на горите

     

СГ-01

Обявяване и оферти за провеждане на търгове

10

   

СГ-02

Заявления, скици, решения на Общинска служба по земеделие, нотариални актове и разрешителни за отсичане на дървета от селскостопанския фонд по смисъла на чл. 32 от Закона за опазване на селскостопанското имущество

3

   

СГ-03

Регистър на пчелините на територията на община Момчилград на основание Закона за пчеларството

П

Остава в общината

 

СГ-04

Разпределение на пасища, мери и ливади от общинския поземлен фонд между животновъди, и отдаването им под наем

5

   

СГ-05

Преписки по жалби на граждани на основание чл. 34, ал.1 от ЗСПЗЗ

1

   

СГ-06

Обявяване и оферти за провеждане на търгове

10

   
 

ТР - Транспорт

     

ТР-01

Транспортна схема за автобусни превози

5

След изтичане на договора

 

ТР-02

Договори за обществен превоз на пътници

5

След изтичане на договора

 

ТР-03

Разрешителни за извършване на таксиметрови превози на пътници

3

   

ТР-04

Разрешителни за ползване на общински паркинги

3

   

ТР-05

Справки, свързани с разпределението на средства от държавния бюджет за субсидиране на автобусни превози

5

И одит

 

ТР-06

Кореспонденция с органите по транспорта и безопасността на движението

5 ЕК

   

ТР-07

Жалби и сигнали на граждани

1

   

ТР-08

Пропуск за преминаване през забранени улици

1

   

ТР-09

Писма на водачи при подготовка и провеждане на избори

1

   

ТР-10

Стикери за паркиране на лица с увреждане

1

   
 

ОБРАЗОВАНИЕ, КУЛТУРА, СПОРТ И МЛАДЕЖКИ ДЕЙНОСТИ

     
 

ОБР - Образование

     

ОБР-01

Решения на Общински съвет Момчилград  по въпроси на образованието

П

   

ОБР-02

Заповеди на Министъра на образованието и науката  Кмета на община Момчилград, свързани с образованието

П

   

ОБР-03

Информации, отчети, докладни записки, справки, жалби, писма, протоколи и предложения в сферата на образованието

5  ЕК

   

ОБР-04

Списъци на децата и учениците, подлежащи на задължителна предучилищна подготовка и обучение в 1 клас

5

   

ОБР-05

Сведения и справки за движението на учениците

5 ЕК

   

ОБР-06

Преписки за деца и ученици в риск от отпадане от образователната система

5

   

ОБР-07

Преписки за квалификация на персонала в детските градини

5

   

ОБР-08

Протоколи и оценъчни карти от конкурси за директори на образователни и институции

5

   

ОБР-09

Документация по Наредба за условията и реда за осъществяване на закрила на деца с изявени дарби и за удостояване със стипендия от община Момчилград

5

   

ОБР-10

Информация и протоколи на Тристранен съвет за сътрудничество в образованието

3

   
 

К- Култура

     

К-01

Решения на Общински съвет - Момчилград по въпроси на културата

П

   

К-02

Докладни записки, отчети, справки, писма, протоколи по въпроси на културата

5 ЕК

   

К-03

Програми, сценарии, план-сметки, слова, проекти за рекламни материали за празници, тържества, събори, чествания, откриване на паметници и паметни плочи и др.

П

   

К-04

Годишни програми, протоколи от комисии за разпределение на субсидиите, информационни карти, отчети за дейността на читалищата в община Момчилград

5 ЕК

   

К-05

Договори между читалища и община Момчилград

5 ЕК

   

К-06

Заявление и удостоверения за вписване на местни поделения на религиозните общности в Общински регистър на местните поделения на религиозните общности в община Момчилград

П

Остават в общината

 

К-07

Оферти на изпълнители за участие в празнични програми

5 ЕК

   

К-08

Поздравителни адреси

5 ЕК

   
 

МД -  Младежки дейности

     

МД-01

Решения на Общински съвет Момчилград по въпроси на младежките дейности и спорта

П

   

МД-02

Информации, отчети, докладни записки, справки, писма, протоколи и други по въпроси на младежките дейности

5 ЕК

   

МД-03

Проектни предложения, авансови и финални искания на неправителствени организации, работещи в сферата на младежките дейности, относно Младежки фонд на община Момчилград

5  ЕК

   

МД-04

Присъствени списъци, протоколи на Общински ученически съвет

5 г.

   

МД-05

Писма, присъствени списъци, протоколи, декларации за липса на конфликт, проекти на неправителствени организации консултативен съвет по въпросите за младежта

5 ЕК

   

МД-06

Писма, присъствени списъци, обратни връзки, карти за участие, анкетни карти на Програма „Работилница за родители“

10 ЕК

След

приключване на проекта

 

МД-07

Писма, договори, присъствени списъци на Проект „Ученически практики“

5 ЕК

След

приключване на проекта

 

МД-08

Писма, договори, присъствени списъци, инструктажи, декларации, списъци на участниците при организиране на младежки обмени

5 ЕК

   
 

Т - ТУРИЗЪМ

     

Т-01

Заповеди на кмета, преписки по категоризацията на туристически обекти

5 ЕК

След

приключване на дейността на обекта

 

Т-02

Заповеди на кмета за удължени работни времена на обекти за търговия и услуги

3

   

Т-03

Разрешителни за поставяне на рекламни съоръжения

3

След

прекратяване

 

Т-04

Регистър за издадените разрешения за рекламна дейност

П

Остава в общината

 

Т-05

Регистър на обектите с удължено работно време

П

Остава в общината

 

Т-06

Регистьр на категоризираните места за настаняване и заведенията за хранене и развлечения

П

Остава в общината

 
 

СП – СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА

     
 

ЗСД - Здравеопазване и социални дейности

     

ЗСД-01

Решения на Общински съвет

П

   

ЗСД-02

Докладни записки

20  ЕК

   

ЗДС-03

Информации, отчети, докладни записки, справки, писма, протоколи, предложения и други за социални домове

5 ЕК

   

ЗСД-04

Информации, отчети, докладни записки, справки, писма, протоколи, предложения и други за социални помощи

5 ЕК

   

ЗСД-05

Информации, отчети, докладни записки, справки, писма, протоколи, предложения и други за пенсионерски клубове

5 ЕК

   

ЗСД-06

Информации, отчети, докладни записки, справки, писма, протоколи, предложения и други за клубове на инвалидите

5  ЕК

   

ЗСД-07

Информации, отчети, докладни записки, справки, писма, протоколи, предложения и други

5 ЕК

   

ЗСД-08

Информации, отчети, докладни записки, справки, писма, протоколи, предложения и други Комисия по медицинско осигуряване

5 ЕК

   
 

ЗСД-09

Информации, отчети, докладни записки, справки, писма, протоколи, предложения и други за Детска кухня и ОДБХ

5 ЕК

   
 

ЗСД-10

Документация на проекти

5 ЕК

   
 

ЗСД-11

Преписки за „Инвитро“ процедури

5 ЕК

   
 

ЗСД-12

Постъпване на преписки от администрацията на Президента за опрощаване на дължими държавни вземания

10  ЕК

   
 

ЗСД-13

Постъпване на молби за отпускане на персонална пенсия

10 ЕК

   
 

ЗСД-14

Жалби, заявления н предложения на граждани за отпускане на еднократни помощи

5

   
   

З – Заетост

     
 

З -01

Заповеди на Кмета на Община Момчилград за разрешаване на отпуск

5

   
 

З-02

Заповеди за прекратяване на трудови правоотношения

50

   
 

З -03

Трудови договори и допълнителни споразумения с работници по програми и мерки за заетост

50

   
 

З -04

Трудови досиета на работници по програми

5 ЕК

След прекратяване на правоотношенията по програмите

 
 

З -05

Справки, придружителни писма и уведомления по чл. 62. ал.5 от КТ от ТП на НАП -  гр. Кърджали

5

   
 

З -06

Справки за приети и върнати документи, представени с придружителни писма до ТП на НОИ гр. Кърджали

5

   
 

З -07

Входяща изходяща кореспонденция

5 ЕК

   
 

З -08

Програми за намаляване и отстраняване на риска СТМ в Община Момчилград по програми и мерки за заетост

5

   
 

З -09

Справки, рекапитулации, декларации, форми 76, платежни нареждания и банкови извлечения

3

   
 

З -10

Счетоводни документи, свързани с отчитане на плащания по договори за заетост, разчетно-платежни ведомости

50

   
 

З -11

Графици за работно време

З

   
 

З -12

Насочващи писма на лица, насочени от Дирекция „Бюро по труда“ – Момчилград

5

   
 

З -13

Заповедна книга, регистър на издадени заповеди на кмета на Община Момчилград

П

Остава в общината

 
 

З -14

Регистър на представени документи при осигурителя /болнични листове/

3

   
 

З -15

Издадени удостоверения УП-2, УП-3 на освободени работници

5

   
   

ЕКОЛОГИЯ И ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА

СРЕДА

     
   

ОСВ - Опазване на околната среда и водите

     
 

ОСВ-01

Договори за сътрудничество за разделно събиране на отпадъци

5

   
 

ОСВ-02

Разрешителни по Закона за лечебните растения

3

   
 

ОСВ-03

Удостоверение за регистрация на куче

5

   
 

ОСВ-04

Уведомление за инвестиционни намерения

10

   
 

ОСВ-05

Решения по чл. 52 от Закона за собствеността

3

   
 

ОСВ-06

Решения за отсичане на дървесна растителност

3

   
 

ОСВ-07

Констативни протоколи от извършени проверки на място във връзка с опазването на околната среда

10

   
 

ОСВ-08

Регистър за домашните кучета

5

   
 

ОСВ-09

Протоколи от обществени, доклади за оценка въздействието на околната среда

10 ЕК

   
 

ОСВ-10

Актове за констатирани нарушения по опазване на околната среда и предписания за отстраняването им

10 ЕК

   
 

ОСВ-11

Годишни статистически отчети за твърдите битови отпадъци, строителни отпадъци, дълготрайни материални активи с екологично предназначение и изразходваните средства

П

   
 

ОСВ-12

Кореспонденция с Министерството на околната среда и водите, РИОСВ - Смолян. БДУВДР - Пловдив и областната администрация по въпроси за екологията и опазването на околната среда

10 ЕК

   
 

ОСВ-13

Кореспонденция с кметове, фирми, неправителствени и обществени организации и граждани по въпроси за екологията и опазване на околната среда

5 ЕК

   
 

ОСВ-14

Разрешителни за водоползване и ползване на воден обект

10  ЕК

   
 

ОСВ-15

Регистър на заверените от общината регистри на търговците с отпадъци от черни и цветни метали

П

 В  РИОСВ

 
 

-

ОМП -Отбранително – мобилизационна подготовка

     
 

ОМП-01

Постановления, наредби, заповеди и указания на висшестоящи органи, свързани с отбранително- мобилизационната подготовка

10 ЕК

   
 

ОМП-02

Указания, доклади и информации във връзка със зашита на населението при бедствия, аварии и опазване на обществения ред

10 ЕК

   
 

ОМП-03

Програми за управление при кризи

П

   
 

ОМП-04

Програми за защита на критичната инфраструктура и на потенциално опасните обекти

П

   
 

ОМП-05

Програми за обучение на населението за действие при кризи

П

   
 

ОМП-06

Планове за организиране извеждане на населението и разсредоточаване на културните и националните ценности

П

   
 

ОМП-07

Доклади – отчети за реагиране при кризи

П

   
 

ОМП-08

Годишни планове и отчети по ОМП

10

   
 

ОМП-09

Анализи и оценки на риска и на потенциално опасните обекти и дейности

П

   
 

ОМП-10

Анализи и оценки на обстановката, на състава и състоянието на силите за реагиране при кризи и на предприетите действия за овладяването им

П

   
 

ОМП-11

Методики за оценка на риска при възникване на кризи

П

   
 

ОМП-12

Доклади, докладни записки, справки и кореспонденция по въпроси на ОМП и управление при кризи

10 ЕК

   
 

ОМП-13

Кореспонденция с институции по организиране на отбранително-мобилизационната подготовка, която не е класифицирана информация по ЗЗКИ

10 ЕК

   
 

ОМП-14

Досиета на членове на доброволно формирование на община Момчилград

10

   
 

ОМП-15

Граждански договори на доброволци от доброволно формирование на община Момчилград

50

   
 

ОМП-16

Бюлетин за нарушенията па обществения ред

10  ЕК

   
 

-

ПЗ - Противопожарна защита

     
 

ПЗ-01

Правилници, наредби, инструкции по противопожарна зашита

5

След отмяна

 
 

ПЗ-02

Доклади и информации по противопожарна защита

10 ЕК

   
 

ПЗ-03

Годишни планове и отчети за дейността по противопожарната и аварийна безопасност

10 ЕК

   
 

ПЗ-04

Протоколи с приложени актове от проверки по противопожарната и аварийна безопасност

10

   
 

ПЗ-05

Предложения до ръководството за отстраняване на нередности и нарушения по  въпроси на противопожарната и аварийна безопасност

10

   
 

ПЗ-06

Дневници за инструктаж по противопожарната и аварийна безопасност

5

След приключване

 
 

ПЗ-07

Кореспонденция със НСПБЗН и РСПБЗН към МВР по противопожарна и аварийна безопасност

10 ЕК

   
 

-

ЗБУТ – ЗДРАВОСЛОВНИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД

     
 

ЗБУТ-01

Наредби, вътрешни правила, програми, инструкции за всяка дейност и работно място

5

След отмяна

 
 

ЗБУТ-02

Годишен план и отчет за дейността по Закона за здравословните и безопасни условия на труд,  включително предстоящи контролни проверки и дейност на комитетите и групите по условия на труд

10 EК

   
 

ЗБУТ-03

Доклади, докладни записки, информации и становища по въпроси на здравословните и безопасни условия на труд

10 ЕК

   
 

ЗБУТ-04

Обобщени анализи и справки за отчитане на трудовите злополуки

10 ЕК

   
 

ЗБУТ-05

Протоколи с приложения към тях от заседания на (действащите в организицията):           

Регионални съвети по условия на труд-областни и общински

Комитети по условия на труд

П

П

   
 

ЗБУТ-06

Удостоверения за обучение на членовете на съветите, комитетите и групите по условия на труд

5

   
 

ЗБУТ-07

Протоколи от проверки по здравословните и безопасни условия на труд, трудовите злополуки и професионалните заболявания

10 ЕК

   
 

ЗБУТ-08

Регистър за трудови злополуки  и професионалните заболявания

50

   
 

ЗБУТ-09

Заповеди и протоколи от разследване на трудови злополуки с приложения

5

Оригиналите се съхраняват в НОИ

 
 

ЗБУТ-10

Уведомителни писма до ТП на НОИ и други компетентни органи за трудови злополуки

5

   
 

ЗБУТ-11

Предложения до ръководството за отстраняване нередности и нарушения по въпроси на здравословните и безопасни условия на труд

5

   
 

ЗБУТ-12

Договори с регистрирани служби по трудова медицина

5

След прекратяване

 
 

ЗБУТ-13

Карта/протокол за оценка условията на труд и риск на работното място

5

След актуализация

 
 

ЗБУТ-14

Анализи за условията на труд от службата по трудова медицина

5

   
 

ЗБУТ-15

Дневници за инструктаж по безопасността на труда, специалното работно облекло и личните предпазни средства

5

След попълване

 
 

ЗБУТ-16

Кореспонденция по въпроси свързани със здравословните и безопасни условия на труд, защитата и профилактиката на производствените рискове и трудовите злополуки

10 ЕК

   
 

ЗБУТ-17

 Протокол от контролни измервания

5

   
 

ЗБУТ-18

Актове за трудови злополуки

50  

   
 

ЗБУТ-19

Дневник за обученията и семинарите 

5 ЕК

   
 

ЗБУТ-20

Заповеди и протоколи от разследване на трудови злополуки

20 ЕК

   
 

ЗБУТ-21

Книга за инструктаж

5

   
   

МК – МЕСТНА КОМИСИЯ ЗА БОРБА С ПРОТИВООБЩЕСТВЕНИТЕ ПРОЯВИ НА МАЛОЛЕТНИ И НЕПЪЛНОЛЕТНИ

     
 

МК-01

Заповеди за определяне на поименния състав на МКБППМН от кмета

20 ЕК

   
 

МК-02

Постановления, решения и разпореждания на МС по дейността на МКБППМН

П

   
 

МК-03

Годишни програми по дейността на МКБППМН

П

   
 

МК-04

Годишни отчетни доклади по дейността на МКБППМН

П

   
 

МК-05

Протоколи и решения от пленарни заседания на МКБППМН

П

   
 

МК-06

Заповеди на председателя на МКБППМН

20 ЕК

   
 

МК-07

Годишни статистически отчети по дейността на МКБППМН

П

   
 

МК-08

Вътрешни правила за дейността на МКБППМН

10 ЕК

След актуализация

 
 

МК-09

Проекти, програми, кампании по проблемите на превенцията и противодействието на асоциалното поведение на малолетни и непълнолетни

10 ЕК

   
 

МК-10

Становища и предложения на МКБППМН по проекти за закони, програми и др. на институции

5 ЕК

   
 

МК-11

Описна книга по възпитателни дела

П

 В МКБППМН

 
 

МК-12

Досиета на възпитателни дела – сигнали (предложения) за образуване на възпитателно дело от органите на съда и прокуратурата, органите на полицията, длъжностни лица и граждани. Заповед на председателя на МК за образуване и разглеждане на делото, тричленния състав за разглеждане на делото, доклад по чл. 16 от ЗБППМН; Протоколи с приложения и решения по взети мерки по чл. 13 от Закона за БППМН и за родителите по чл. 15 от ЗБППМН; Решения на съда за настаняване във ВУИ и СПИ по чл.13 ал.1 от ЗБППМН; Предложения до съда за предсрочно прекратяване на предстоя във ВУИ и СПИ от МК, предложила настаняването на лицата в тези заведения.

20

След навършване на пълнолетие

 
 

МК-13

Отчети на обществените възпитатели по Наредба № 2 на ЦКБППМН

5

   
 

МК-14

Решения на МКБППМН за поименно определяне на обществени възпитатели

20

   
 

МК-15

Решения на МК за прекратяване на надзора на обществени възпитатели

20

   
 

МК-16

Информации, доклади и др. по дейността на МКБППМН

10 ЕК

   
 

МК-17

Статут на Консултативните кабинети (КК) и Центровете за социална превенция (ЦСП)

П

   
 

МК-18

Отчети за проведени консултации с деца и родители в КК и ЦСП

10ЕК

   
 

МК -19

Предавателно-приемателни протоколи и списъци за предаване на документи от МКБППМН в учрежденския архив на общината

3

След експертиза на включените в тях документи

 
 

МК -20

Регистрационен дневник тип ЕДСД

5

След попълване

 
 

МК -21

Кореспонденция на МКБППМН с ЦКБППМН, министерства, ведомства, училища, НПО и граждани по дейността

10 ЕК

   
 

МК 22

Планове и отчети на КК и ЦСП

5 ЕК

   
 

МК -23

Сигнали и жалби от физически и юридически лица до МК

5

След приключване на законосъобразните действия по жалбите

 

 

 

ПОСТОЯННА ДЕЙСТВАЩА ЕКСПЕРТНА  КОМИСИЯ:

(Назначена със Заповед № РД-19-357 / 04.07.2024 г.)

            Председател: Мехмед Мехмед

Секретар на Община Момчилград

    

Членове:  

  • Севдалин Огнянов

Директор на Дирекция УТКРЕПП

  • Мерал Мехмед

Началник – отдел „ФСД”

  • Мюзейда Пашалъ

Началник – отдел „ХД”

  • Юмер Ахмед –

Началник – отдел „ГРАО”

  • Нефизе Салиф

Началник – отдел „ЕПП”

  • Мехмед Фахри

Началник – отдел „ТТСГС”

  • Шериф Салиф

Началник отдел „УТКР”

  • Гюлер Солак

Началник – отдел „МДТ”

  • Вилдан Ахмед

Главен експерт „Архив”

 

pdfЗаповед за Постоянно действаща експертна комисия

Печат Е-мейл

Побратимени общини

Община ИзмитГоляма Община БурсаОбщина Байрамич

Община БорноваОбщина Язмос