Работното време на Общинска администрация - Момчилград е уреден с Правилник за вътрешния трудов ред, като са отчетени особеностите в дейността и спецификата на трудовия процес.
Работният ден в Общинска администрация – Момчилград е осем часа, при 5-дневна работна седмица. Работниците и служителите са длъжни да спазват продължителността на работния ден и да го използват за изпълнение на трудовите/служебните си задължения.
РАБОТНО ВРЕМЕ НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ:
Всеки работен ден: от 8:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа
Телефони за връзка:
03631 / 7841
03631 / 7849
РАБОТНО ВРЕМЕ НА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ /ЦАО/:
Всеки работен ден: от 8:00 до 17:00 часа
РАБОТНО ВРЕМЕ НА ОТДЕЛ ГРАО:
всеки работен ден: от 8:00 до 17:00 часа;
Телефони за връзка:
03631 / 7869
03631 / 7736
РАБОТНО ВРЕМЕ НА ОТДЕЛ „МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ“:
всеки работен ден: от 8:00 до 17:00 часа
Телефони за връзка:
03631 / 8846
03631 / 8845
ГЮЛЮЗАР ИСМАИЛ
Заместник-кмет на Община Момчилград
Ресор: Образование, култура, спорт, туризъм, здравеопазване, младежки и социални дейности
Гюлюзар Исмаил е родена през 1973 година. Семейна, с две деца. Завършила е бакалавърска степен по специалността "Математика и физика" в Пловдивски университет "Паисий Хилендарски" през 1994 година, а след това магистратура по същата специалност през 1998 година. Има придобити V, IV и III професионални квалификационни степени като учител и директор на училище. През 2007 г. завършва магистратура по специалността "Обучение по информатика и информационни технологии в училище".
Започва работа като учител през 1994 г. Има 24 години педагогически стаж. От февруари 2008 до октомври 2009 година работи като старши експерт по организация на средното образование в Регионално управление на образованието - Кърджали. През 2010 година работи като експерт в Община Момчилград. До началото на 2020 г. е директор на ОУ "Васил Левски" в с. Равен. Председател на Сдружението на директорите в средното образование в Република България (СДСОРБ) – Общинска секция Момчилград.
От 2011 година е общински съветник и председател на Постоянната комисия по образование, спорт и младежки дейности и член на Постоянната комсия по законност. През 2019 г. е преизбрана за общински съветник. В Общински съвет Момчилград е председател на Постоянната комисия по образование, спорт и младежки дейности, член на Постоянната комисия по финанси.
Телефон за контакти: 0884325066
ИНЖ. АЛИЕ ИБРАХИМ
Заместник-кмет на Община Момчилград
Ресор: Строителство и европейски програми
Алие Ибрахим е родена през 1964 година. Завършила е средно образование в Техникум по икономика "Алеко Константинов" в Кърджали. През 1989 година се дипломира като строителен инжeнер, след като завършва специалност "Промишлено и гражданско строителство" във Висшия институт по архитектура и строителсто - София. Започва работа в администрацията през 1992 година и последователно заема длъжностите младши специалист, старши специалист, главен експерт, началник отдел "ТСУ" в община Момчилград. През 2004 година е назначена за директор Дирекция "Специализирана администрация", а през 2013 година - за директор Дирекция "Устройство на територията, кадастър, регулация, европейски програми и проекти. От 2017 година заема длъжността заместник кмет по строителство и европейски програми.
Алие Ибрахим има зад гърба си два мандата като общински съветник в Община Кърджали.
Телефон за контакти: 03631/78-44
ХАСАН РАСИМ
Заместник-кмет на Община Момчилград
Ресор: Общинска собственост и икономически дейности
Хасан Мустафа Расим е роден през 1994 година в Момчилград. Завършил е средното си образование в Професионалната гимназия по строителство в Кърджали. Следва бакалавърска степен във Варненски свободен университет(ВСУ) със специалност „Строителство на сгради и съоръжения”. Има над 10-годишен опит в Общинска администрация - Момчилград, като заема различни длъжности в Дирекция "Устройството на територията, кадастър, европейски проекти и програми".
Владее английски и турски език.
Телефон за контакти: 0885392281
Секретарят на общината ръководи, координира и контролира функционирането на общинската администрация за точно спазване на нормативните актове.
Секретарят на общината организира и отговаря за:
1. дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им;
2. деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
3. дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване;
4. разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината;
5. работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;
6. поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и провеждането на изборите и местните референдуми;
7. изпълнява и други функции, възложени му от кмета на общината, със закон или с друг нормативен акт.
гр. Момчилград,
ул. "26-ти декември" №12
област Кърджали, п.к. 6800
БУЛСТАТ BG000235984
Кабинет на кмета
03631/7841; 03631/7849 (факс)
Горещ телефон
03631/6527